דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידוש ביטוח רכב שנתי 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2940 פעמים ]

שוב הגיע הזמן לחדש את ביטוח הרכב למכוניתכם? לפני שאתם רצים לחדש את ביטוח הרכב אצל חברת הביטוח שביטחה אתכם עד כה, עליכם להיות מודעים לתחרות המחירים החריפה השוררת בין חברות הביטוח השונות. במידה והליך רכישת ביטוח רכב הינו זר לכם עליכם להיות מודעים למספר עובדות אותן אשר יסייעו לכם למצוא עסקה טובה יותר על ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף ואפילו ביטוח חובה.

ראשית, יש מקום לציין כי ביטוח רכב, כמו כל מוצר או שירות אחר, הוא בעל תג מחיר משתנה אשר נקבע על פי קריטריונים פנימיים של כל חברת ביטוח בנפרד. יחד עם זאת, מכיוון שענף הביטוח הוא ענף משוכלל אשר עבר אבולוציות רבות ישנה אחידות מסוימת באופן שבו מחשבות חברות הביטוח את פרמיות ביטוחי הרכב. מבין הקריטריונים המובילים ניתן למנות את גיל הנהג הצעיר ביותר, נפח מנוע הרכב, קטגוריית רישוי, ותק נהיגה ואפילו מין הנהג.

בשונה מביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב הוא המרכיב הביטוחי בו ניתן לאתר את הפרשי המחירים הגבוהים ביותר בין חברות הביטוח השונות מכיוון שהוא היחיד המאפשר שיקול דעת בבחירת הכיסויים וההגנות הנכללות בפוליסה. כפי שמרבית הנהגים כבר יודעים, ביטוח מקיף הוא אותו מרכיב ביטוחי הבא לכסות הוצאות כספיות שהתהוו כתוצאה מנזק שנגרם לרכב המבוטח. הנזק יכול להיות בצורת שריפה, גניבה, תאונת דרכים, ניפוץ שמשות ואפילו כנף רכב שנתלשה מגוף הרכב. ביטוח רכב מקיף יכול להגן על נהג הרכב מפני חבות כספית בגין כל אחד מהנזקים הללו ואף אחרים כל עוד דאג נהג הרכב לבטח את רכבו מפני נזקים שכאלו. כמובן שאל לנו לשכוח את נושא ההשתתפות העצמית שחל על נהג הרכב במקרה שהנזק הנגרם לרכב נגרם באשמתו של הנהג. גובה ההשתתפות העצמית נקבע באופן פרטני מול כל מבוטח בנפרד.

פוליסת ביטוח חובה לרכב ופוליסת ביטוח צד ג' לרכב נמכרות בנפרד בדרך כלל, או כחלק מחבילה ביטוחית שלמה. יחד עם זאת, הפוליסות הללו הן יחסית אחידות בכיסויים אותן הן כוללות ולכן גם ההפרשים בעלויות הפוליסות בין חברות הביטוח הם זניחים. ביטוח חובה הוא מרכיב הביטוח הנועד לכסות על נזקי גוף ונפש בלבד, שנגרמו למעורבים בתאונה ששהו בתוך הרכב או מחוצה לו. ביטוח צד שלישי הוא ביטוח הדואג לכסות עלויות שהתהוו כתוצאה מגרימת נזק לרכבים אחרים שהיו מעורבים בתאונה.

בבואכם לחדש את ביטוח הרכב יהיה עליכם להחליט האם להפקיד את האחריות למציאת ביטוח רכב מתאים ובמחיר הוגן בידי סוכן ביטוח אשר גוזר קופון על הדרך ומייקר את רכישת הביטוח או לקחת את הנושא תחת אחריות אישית ולהתחיל לחפש את העסקה המשתלמת ביותר מבין כלל חברות הביטוח בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב